نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با مسئول واحد آموزش مجازی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۰۸:۲۴ | تعداد بازدید: 24

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با مسئول واحد آموزش مجازی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس داشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این نشست ضمن اشاره به اینکه آموزش مجازی از مزیت های متمایز دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه می باشد خاطر نشان کرد، آنچه امروز نام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه را فارغ از محدودیت های موجود در سطح کشور مطرح می سازد واحدآموزش مجازی این دانشگاه است .

دکتر حسین ابراهیمی پور خاطر نشان کرد : آموزش مجازی از اولویت های مهم این دانشگاه است که با اعتبار بخشی واحد آموزش مجازی از سمت دانشگاه علوم پزشکی مجازی،  اهداف ، چشم انداز ها و برنامه های این مرکز مطابق با استاندارد های بالادستی تهیه و بر آن جامه عمل پوشانده می شود.

دکتر محمد رضارضائی منش معاون آموزش تحقیقات و فناوری گفت :  گسترش روز افزون آموزش های الکترونیکی افق جدیدی را پیش روی سیستم های آموزشی نهاده است و اهمیت این مسئله در دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به ضرورت آشنایی با اطلاعات روز آمد و روش های جدید دو چندان است که دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تلاش روز افزون به توسعه ی آموزش های مجازی پرداخته است .